Pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF oslavuje ŠKODA už 20. výročie v úlohe oficiálneho hlavného sponzora. To v histórii sponzoringu majstrovstiev sveta akéhokoľvek športu nemá obdobu. Trvanie partnerstva bolo dokonca uznané aj v Guinnessovej knihe rekordov ako najdlhšie trvajúce hlavné sponzorstvo v dejinách športových majstrovstiev sveta. Súčasná zmluva medzi automobilkou a medzinárodnou hokejovou federáciou IIHF už bola predĺžená až do roku 2017.
Neprehliadnuteľnými znakmi hokejových majstrovstiev sveta IIHF sú už od roku 1993 logo ŠKODA uprostred ľadovej plochy, reklamné plochy na mantineloch a umiestnenie automobilov pri ihrisku. Rovnako tak k tomu patrí názov značky českého výrobcu áut na prilbách a dresoch českého, slovenského a ďalších tímov, ako aj početné ďalšie aktivity pre hokejové publikum.
„Ľadový hokej sa k značke Škoda perfektne hodí. Naše angažmán v tomto fascinujúcom športe hrá už od začiatku našej úspešnej histórie v deväťdesiatych rokoch kľúčovú úlohu v stratégii nášho sponzoringu. Trvalo prispievalo k posilneniu imidžu a známosti značky Škoda na medzinárodných trhoch," zdôvodňuje šéf automobilky Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland rozhodnutie o sponzoringu.
Škoda chce v nasledujúcich rokoch ďalej celosvetovo rásť a do roku 2018 zvýšiť ročný predaj áut na približne 1,5 milióna kusov. „Dosiahneme toho predovšetkým medzinárodným rastom. Logicky z toho teda vyplýva, že sa dlhodobo zameriavame na jednu zo svetovo najznámejších športových udalostí, ktorá je usporiadaná každoročne," vysvetľuje šéf firmy Škoda úvahy, ktoré stoja za hokejovým sponzoringom automobilky.