Predstavenie: VW Passat Alltrack

0
0
0
s2smodern

Plastom chránené podbehy aj spodné hrany nárazníkov majú nielen estetický ale aj praktický význam. Najvýkonnejšou verziou je naftové biturbo Alltrack 2.0 BiTDI s výkonom až 176 kW (240 k).Má neuveriteľný šmrnc, zvládne prekvapujúco ťažký terén, utiahne ťažký príves a pred divadlom vám neurobí hanbu – prichádza nový VW Passat Alltrack.

Keď pred časom Volkswagen predstavil Passat Alltrack vychádzajúci zo siedmej generácie Passatu, asi len málokto vo fabrike tušil, s akým obrovským predajným úspechom sa toto praktické kombi stretne. Darmo, módna vlna „terénnych" kombi obohnaných plastom je nezastaviteľná a nenechať sa na nej zviesť zaváňa šialenstvom. Volkswagen si je toho vedomý, preto krátko po uvedení Passatu ôsmej generácie prichádza na trh aj jeho „terénna" verzia Alltrack.

V turistických topánkach
Na rozdiel od mnohých, podobne koncipovaných konkurentov, je Passat Alltrack skutočne terénnym kombi. Okrem dnes už povinných plastových doplnkov, či ochrany nárazníkov totiž prichádza aj s výrazne zodvihnutým podvozkom a svetlou výškou až 174 mm. Sériovo jazdí na 17 palcových diskoch Ancona (pneumatiky 225/55 R 17), ak si však priplatíte, fabrika vám ho ponúkne na 18, alebo dokonca na 19 palcových diskoch Albertville. S nimi to už do veľmi ťažkého terénu samozrejme nie je, cestou do divadla, či na ples však s takto obutým Alltrackom narobíte poriadnu parádu. O dôraze výrobcu na detail svedčia aj eloxované strešné nosiče, citlivo integrované koncovky výfuku do zadného nárazníka a štylizované nápisy Alltrack na bokoch karosérie, maske chladiča a zadných dverách.

Luxusne aj v teréne
Kabína auta je identická ako v ostatných verziách Passatu, Alltrack zároveň ponúka aj rovnako veľkú armádu elektronických asistenčných systémov ako klasický Passat, vhod tu však príde najmä systém Trailer Assist zabezpečujúci stabilitu celej súpravy pri ťahaní prívesu. Práve Passat Altrack je, nielen vďaka pohonu všetkých kolies, na ťahanie ťažkých prívesov ako stvorený (utiahne brzdený príves s hmotnosťou 2200 kg). Na rozdiel od ostatných verzií sa však Alltrack môže pochváliť rozšíreným systémom nastavenia jazdných režimov. Okrem štandardnej ponuky zahŕňajúcej režimy Eco, Normal, Sport a Individual ponúka aj režim Offroad, ktorý v maximálnej možnej miere prispôsobuje nastavenie všetkých asistenčných systémov jazde v teréne. Tu si Alltrack pomáha aj pohonom všetkých kolies pomocou proaktívnej medzinápravovej spojky Haldex V. Tá nečaká na preklz predných kolies, ale preventívne pripája pohon zadnej nápravy vždy, kedy by to mohlo byť užitočné. Pri dynamickej jazde zasa príde vhod sériovo dodávaný adaptívny podvozok DCC nastaviteľný v troch režimoch.

Výkon vždy po ruke
Na pohon prestížnej verzie vyčlenila fabrika buď benzínové prepĺňané štvorvalce 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI (162 kW/220 k), alebo jednu z výkonových verzií naftového motora 2.0 TDI s výkonmi od 110 kW (150 k) až do 176 kW (240 k). Všetky verzie samozrejme disponujú pohonom všetkých kolies 4Motion a fabrika ich kombinuje so šesťstupňovými manuálnymi alebo dvojspojkovými prevodovkami DSG.

Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.